Lenovo IdeaPad Yoga 13

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Lenovo IdeaPad Yoga 13 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

JosMalle 17-07-2013
Geschreven voor: Lenovo IdeaPad Yoga 13

Intussen is er een programmaatje beschikbaar waarmee je de ventilatoren kan inregelen zoals je zelf wilt (Zie http://forums.lenovo.com/t5/IdeaPad-IdeaTab-Slate-Tablets/Yoga-13-Fan-Noise/td-p/902693/page/89). Als je de computer muisstil wilt laten werken dan kan dat. Werkt geweldig.Ook nog steeds erg snelle opstart, ik krijg het gevoel dat W8 veel minder snel volloopt met allerlei rommel dan de eerdere versies van windows. Na een halfjaar gebruik kan ik wel zeggen dat dit een hele fijne computer is.

seveaux 08-06-2013
Geschreven voor: Lenovo IdeaPad Yoga 13

Lenovo is wat betreft kwaliteit niet te onderscheiden van samsung of apple, het heeft juist mijn voorkeur wat het betreft gebruikersvriendelijkheden en innovaties. Ik ben benieuwd hoe de smartphones zijn. Volgend jaar komen deze op de europese markt. Lenovo is opweg techcompany nr. 1 te worden.

JosMalle 29-03-2013
Geschreven voor: Lenovo IdeaPad Yoga 13

De Yoga heeft een aantal opmerkelijke eigenschappen. Natuurlijk het feit dat je het beeldscherm helemaal naar achteren kan klappen en zo een groot model tablet krijgt, heerlijk om grote lappen tekst te lezen. De vormgeving is bijzonder,eindelijk een fabrikant die niet naar de Mac kijkt.Beeldscherm is goed, iets beter zelfs dan een (geen retina) Macbook, geluid is uitstekend voor een laptop. Degelijk gebouwd, superdun, fijn toetsenbord en trackpad. En wat heel fijn is; de yoga start super snel op, binnen 15 seconden zit ik op internet, inclusief invoeren wachtwoord. De SSD is niet zo groot, maar tot nu geen last mee, volledige Office en Adobe suite geïnstalleerd en nog de helft van de schijf ruimte over. Je kan er trouwens nog een tweede schijf inbouwen, of zelfs het RAM vergroten.
Er zijn wel een paar bedenkingen: geen toetsverlichting, batterij gaat zeer gemiddeld mee. Het allergrootste bezwaar van deze computer is ventilatorgeluid. In de originele versie slaat de ventilator aan bij het opstarten en blijft gewoon altijd luid en duidelijk aanstaan. Dit is in een stille omgeving erg irritant. Er zijn veel mensen die daar last van hebben blijkt uit de vele posts op de Lenovo site. Een paar weken geleden heeft Lenovo een BIOS update vrijgegeven die dit probleem bij mij in ieder geval vrijwel oploste. De computer is veel stiller en de fan blijft lang uit als je niet te ingewikkelde dingen doet. Wel nog steeds iets aan de luidruchtige kant vergeleken met veel andere laptops. Maar op dit na een heerlijke computer om mee te werken.

loveson 20-05-2013

bedankt voor je review !. Geluid is voor mij een belangrijk punt nogmaals heel erg bedankt .